Veel gestelde vragen

Schilderijen
1. – Zijn al jullie schilderijen handgemaakt?
Al onze schilderijen zijn handgemaakt door echte kunstenaars. Het zijn geen prints maar echte schilderijen vervaardigd met echte kwasten en echte verf.
2. – Wat is de reden dat alle schilderijen in meerdere aantallen voorradig zijn?  
Elk schilderij is ontworpen door een kunstenaar. Deze heeft bij het vervaardigen van het schilderij elke stap opgeslagen hoe hij of zij het schilderij heeft geschilderd. Door hier een stappenplan van te maken is er een bepaald systeem ontwikkeld. Wanneer dit systeem gevolgd wordt bij het schilderen, is het mogelijk deze vrijwel identiek te reproduceren. 
3. – Wat voor verf is er gebruikt bij de schilderijen?
Er is echte olieverf gebruikt. Om de schilderijen extra diepte en volume te geven is er op verschillende momenten dikkere dan wel dunnere olieverf gebruikt. 
4. – Wat voor frame heeft het schilderij? 
Alle olieverf schilderijen hebben een houten frame met daarover een wit canvas. Bij de metaalschilderijen is het oppervlak ook van metaal en daardoor het frame ook.
5. – Hoe zijn de metaalschilderijen opgebouwd?
Onze metaalschilderijen zijn opgebouwd met een metalen frame en oppervlak. Hierop zijn metalen delen gesoldeerd zodat het ontwerp diepte en volume krijgt. Hier overheen is het met olieverf beschilderd waardoor u een prachtig schilderij krijgt met een levendig karakter.

Betalen
1. – Wat zijn de mogelijke betaalmethodes?
Bij schilderijencentrum.nl is het mogelijk te betalen met Ideal via gewoon uw eigen bank. Daarnaast is het mogelijk te betalen met Paypal of overschrijving. Daarnaast kunt u achteraf betalen en wel “onder Rembours”.
2. – Hoe weet ik of mijn betaling/transactie juist is verlopen?
U krijgt na de betaling een melding of the betaling/transactie is geslaagd. Mocht u dit niet zeker weten kunt u altijd contact met ons opnemen om te zekerheid te verkrijgen of de betaling is geslaagd. Mocht er iets mis zijn gegaan en wij zien dit in ons systeem dan zullen wij contact met u opnemen.
3. – Kan ik veilig betalen op jullie website?
In de hedendaagse webwinkel branche staat veilig betalen hoog in het vaandel. Bij Schilderijencentrum.nl bent u verzekerd van een veilige betaling via Ideal, Paypal of overschrijving. Daarnaast kunt u achteraf betalen en wel “onder Rembours”.

Verzenden
1. – Waar kan ik mijn adres voor verzending opgeven?
Wanneer u de aankoop doet vragen wij om een aantal gegevens van u. Dit zijn automatisch de factuur gegevens. Wanneer u alleen dit opgeeft wordt uw bestelling verzonden naar het adres opgegeven in de factuur regels. Bij het opgeven van de gegevens vindt u ook een hokje “ander verzendadres”. Deze kunt u aanvinken en het geopende extra formulier invullen wanneer u wilt dat de bestelling wordt verzonden naar een ander adres dan het factuur adres.
2. – Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Nadat de betaling/transactie is geslaagd krijgen wij uw bestelling binnen in ons systeem. Wanneer wij deze melding krijgen zullen wij alles gaan controleren en zorgen dat uw bestelling direct voor verzending wordt klaargemaakt. Uw bestelling wordt dan zo snel mogelijk verzonden naar het door u opgegeven factuuradres of ander verzendadres.
3. – Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 
Uw bestelling wordt veilig voor transport ingepakt in een passende kartonnen doos. Deze wordt verzonden met het postbedrijf PostNL.
4. – Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is? 
Wanneer uw bestelling door Schilderijencentrum.nl wordt verzonden zult u een e-mail bevestiging hiervan ontvangen. Zo houden wij u precies op de hoogte wanneer uw bestelling verzonden is.
5. – Kan ik ook een aparte datum afspreken waarop mijn bestelling geleverd wordt?
Dit kan tot op zekere hoogte. Voor een vaste afgesproken leverdatum kunt u altijd contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Overigen
1. – Als ik vragen heb over jullie schilderijen die niet in dit overzicht staan, waar kan ik dan terecht?
U kunt ons altijd bereiken per e-mail en telefonisch. Wij staan u graag te woord en beantwoorden al uw vragen.
2. – Kan ik de schilderijen ook in het echt bekijken?
Dit kan zeker. Wij houden onze showroom in Rhoon. Hier staan al onze schilderijen ter expositie voor onze klanten. Voor openingstijden kunt u contact met ons opnemen.

Schilderijen voor bedrijven
1. – Leveren jullie ook schilderijen in opdracht?
Dit is zeker mogelijk. Wij kunnen met u een ontwerp ontwikkelen welke perfect aan uw wensen voldoet. Deze worden uniek en alleen voor uw bedrijf geschilderd. Voor de mogelijkheden neemt u contact met ons op. Dit kan telefonisch of per e-mail.
2. – Wij zouden graag onze zakenrelaties een schilderij cadeau doen. Wat zijn de mogelijkheden hiervoor?
Met een schilderij als relatiegeschenk onderscheidt u zich van andere bedrijven. Met dit unieke relatiegeschenk kunt u ook mooie boodschap afgeven aan uw zakenrelaties. Voor de mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen per e-mail of telefonisch.

Mocht u nog andere vragen hebben die niet beantwoord zijn door de veel gestelde vragen in dit overzicht vragen wij u contact met ons op te nemen per e-mail of telefonisch.